Ha tetszik a cikk, ajánlja másoknak is!

Olvasási idő
less than
1 minute
Eddig olvastam

Ha tetszik a cikk, ajánlja másoknak is!

január 31, 2012 - 15:42
A Galamus csoport honlapjának cikkeit követő rendszeres felszólításnak ezúttal eleget teszek - és ajánlom Lánczos Vera kiváló cikkét a Nőkért.hu olvasóinak!

A fotó illusztráció (Fotó: Miniqueaustralia / Pixabay)

A Galamus-on feltűnően magas a jól képzett, tehetséges nőnemű újságírók, politikusok, közgazdák, nyelvészek és társadalomkutató szakemberek aránya - akik cikkeikkel, gondolataikkal rendszeresen lenyűgöznek.

Őket olvasva mindig eszembe kell jusson az is, hogy vajon A JÓL FIZETŐ SZERKESZTŐSÉGEK hová süllyesztik mindazt a női szürkeállományt, ami úgy képes nap mint nap csillogni, ahogy itt olvasható?

Biztos az, hogy a politika nem érdekli a nőket - vagy csak túl jól fizet ahhoz, hogy jusson nekik is néha a vezércikkekből?

Egyszeri adomány

Make Adomany a Nokert Egyesuletnek (Nokert.hu)



Vicces bankreklámok - genderalapon

szeptember 26, 2011 - 09:23
2011, Slutwalk, New York. Forrás: Charlotte Cooper, Flickr

A reklámozás tulajdonképpen kommunikáció útján végrehajtott stratégiai cselekvés, melynek célja a befolyásolás, valamely dologgal, személlyel kapcsolatos attitűd megváltoztatása. Egy reklám akkor sikeres, ha kedvező attitűdöt alakít ki valamely céggel vagy termékkel kapcsolatban. A következő lépés a megváltozott attitűdnek megfelelő cselekvés, a cég felkeresése, a termék megvásárlása. Az attitűd mint szociálpszichológiai kategória kognitív és érzelmi elemekből épül fel.