A magyar gazda nem paraszt - a magyar nő meg nem kurva

Olvasási idő
1 minute
Eddig olvastam

A magyar gazda nem paraszt - a magyar nő meg nem kurva

július 01, 2012 - 16:49
A produkció tönkre teszi az imázst? A magyar gazda nem paraszt: tud nőzni, valóságshow nélkül is.

Vegyes érzelmekkel olvasom a Magyar Gazdák fenti határozott állásfoglalását az őket érintő új "valóságsó" kapcsán.

Egyrészt örülök, hogy a valóságsókra jellemző olcsó, bazári műfajt a férfiak sem tekintik magukra jellemzőnek.

Másrészt azon gondolkodom, hogy e valóságsók során mindannyiszor a férfiaknál nagyságrendekkel megalázóbb helyzetbe hozott nők érdekképviseleti szervei vajon miért nem tiltakoztak - tiltakoznak soha, semmiért?

Miért nem tiltakoznak például most sem?

És itt nem  Földi Ágnes csapatára kell gondolunk, hanem ugye valamennyi magyar nőre, hiszen közülük állítólag nem válogattak szakma szerint. Sajnos viszont a rendszeresen visszaköszönő  "pornós múlt" és az ottani nők kinézete, viselkedése azt a képzetet kelti, hogy valójában igen célzottan válogattak, így az egész műfaj azt a szörnyű vádat építi be a tudatba, hogy ilyenek a nők, illetve hogy "minden nő kurva". 

Azaz a  valóságsók mindegyike súlyosan sérti a magyar lakosság több mint 50 %-át - mégsem emel szót miatta senki.

Ellenben a Magyar Gazdák  pár ezres tábora már előre kikéri magának azt a sztereotípiát, amit a valóságsó az eddig tapasztaltak alapján róluk közvetíthet -  kalaplengetés nekik!  

Egyszeri adomány

Make Adomany a Nokert Egyesuletnek (Nokert.hu)



Vicces bankreklámok - genderalapon

szeptember 26, 2011 - 09:23
2011, Slutwalk, New York. Forrás: Charlotte Cooper, Flickr

A reklámozás tulajdonképpen kommunikáció útján végrehajtott stratégiai cselekvés, melynek célja a befolyásolás, valamely dologgal, személlyel kapcsolatos attitűd megváltoztatása. Egy reklám akkor sikeres, ha kedvező attitűdöt alakít ki valamely céggel vagy termékkel kapcsolatban. A következő lépés a megváltozott attitűdnek megfelelő cselekvés, a cég felkeresése, a termék megvásárlása. Az attitűd mint szociálpszichológiai kategória kognitív és érzelmi elemekből épül fel.