Politikusok helyett Bloggerek a nőkért

Olvasási idő
less than
1 minute
Eddig olvastam

Politikusok helyett Bloggerek a nőkért

augusztus 26, 2011 - 19:04
Andor után ezen a héten Varánusz az ügyeletes nőjogi háborgó blogger. Férfitöbbségű parlamentünk és kormányunk csak elvben küzd a népességfogyás ellen - gyakorlatban csupa ezzel ellentétes lépéseket tesz.

Fotó: Pixabay

Andor után ezen a héten Varánusz az ügyeletes nőjogi háborgó blogger. Férfitöbbségű parlamentünk és kormányunk csak elvben küzd a népességfogyás ellen - gyakorlatban csupa ezzel ellentétes lépéseket tesz.

Amit ők mint hivatásos törvénykezők nem vesznek észre, észreveszi már bárki, aki nyitott szemmel jár : mai hír, hogy Halász Judit az apákat célzó nagylemezt készített, és itt van az újabb "feminista"  blogger.

Hisz ahhoz már egyáltalán nem kell hithű elméleti feministának lenni, hogy a gyakorlatban észrevegye az ember fia és lánya mindazt a nyílvánvaló és egyre nőellenesebb jogtiprást, ami nálunk folyik.

 

 

 

Vicces bankreklámok - genderalapon

szeptember 26, 2011 - 09:23
2011, Slutwalk, New York. Forrás: Charlotte Cooper, Flickr

A reklámozás tulajdonképpen kommunikáció útján végrehajtott stratégiai cselekvés, melynek célja a befolyásolás, valamely dologgal, személlyel kapcsolatos attitűd megváltoztatása. Egy reklám akkor sikeres, ha kedvező attitűdöt alakít ki valamely céggel vagy termékkel kapcsolatban. A következő lépés a megváltozott attitűdnek megfelelő cselekvés, a cég felkeresése, a termék megvásárlása. Az attitűd mint szociálpszichológiai kategória kognitív és érzelmi elemekből épül fel.

A feminista munkája a megmondóférfi (?)

december 28, 2013 - 10:35
Illusztráció (Fotó: Comfreak / Pixabay)

Tegnap az egyik legnépszerűbb női portálon megjelent . Én lazán átugrottam volna rajta, mint a szokásos heti adagon, de nem tehettem, mert fél óránként elém tolta valaki, és még a civil női levelezőlistán is ezt rágták, miközben a hazai feminizmus történetéről szóló, nemrég született cikkeim még hivatalból érdeklődő közegekben is komment nélkül árválkodtak.

Magyar társadalmi egyenlőtlenségek 2018

április 03, 2018 - 09:47
Egyenlőség (Fotó: Pixabay)

Egy társadalom nemek közötti egyenlőtlenségi viszonyairól árulkodik, hogy a különböző sajtóhírekben milyen arányban láthatunk nőket. A nők hírekben tapasztalható alulreprezentáltsága is azt fejezi ki, hogy a nők hangja kevésbé számít és kevésbé hallatszik a közbeszédben és a nyilvánosságban. Ezt a képet árnyalja tovább az, hogy mely témák esetében különösen alacsony a megszólaltatott vagy megjelenített alanyok között a nők aránya.